Perjalanan Kehidupan

terus melangkah untuk mencari keredhaanNya

Kamu….


Khas untuk manusia yang terlalu baik hatinya, tetapi tidak jelas ke mana jalan yang harus di tuju…..

Semoga keadaan kembali menjadi tenang, dan kamu berusaha menjadi lebih baik. Lakukan perubahan dalam dirimu. Beri peluang kepada dirimu sendiri untuk perbetulkan kesilapan. Cukuplah, terlalu ramai insan-insan yang risaukan dirimu, cuma kamu yang tidak mahu memahami dan mengerti. Jalan untuk menjadi yang lebih baik di sisi Allah sentiasa terbuka untuk dirimu, cukuplah dirimu yakin dengan Allah. Insha Allah, allah akan mudahkan jalan jika kamu berusaha. Diri ini, tidak pernah berhenti mendoakan yang terbaik untukmu. Moga Allah kuatkan hatimu, moga Allah lindungi dirimu, Moga Allah sentiasa bersamamu. Jaga diri, jaga iman baik2. Moga Allah redha denganmu….

Diri ini yakin, Allah sebaik2 pelindung yang akan melindungimu.. insha Allah. Berikan peluang untuk dirimu sendiri terlebih dahulu, insha allah, Allah akan perbaiki semua hubunganmu dengan insan-insan lain. Yakinlah dengan Allah. Allah tidak akan menzalimimu, yakinlah itu. Jagalah Allah. kamu akan bahagia. insha Allah. Anjakan paradigma perlu dilakukan. Moga kamu mendapat yang terbaik untuk dirimu, agamamu, duniamu dan akhiratmu.

From me,,,

Single Post Navigation

6 thoughts on “Kamu….

  1. from me, to u too๐Ÿ™‚

    • oh, terima kasih. insha allah, sama2 kita perbaiki diri kita. berusaha menjadi lebih baik, niat kerana Allah. moga Allah lindungi semua insan2 yg saya sayang, termasuk kamu cik oked.๐Ÿ˜‰

  2. ๐Ÿ™‚

  3. someone on said:

    siapa kamu tu? dia ke?๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: